.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال مازندرانیها از بهداد سلیمی

قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در رومانی دقایقی پیش با ورود به قائم شهر مورد استقبال با شکوه همشریان و مسئولان این شهر قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، بهداد سلیمی بعد از ظهر سه شنبه در ابتدای ورود به شهرش در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سطح مسابقات بسیار بالا بود، اظهار داشت: با تلاش و پشتکار و تمرین هایی که داشتم توانستم مقام اول را در این مسابقات کسب کنم.

وی توکل بر خدا، علاقه و تمرینات مستمر را از مهمترین دلایل موفقیت اعلام کرد و افزود: پشتیبانی مسئولان و مردم به ویژه خانواده ام از عواملی هستند که در پیروزی ام تاثیر بسزایی داشته اند.

سلیمی از جمله رقیب هایش را از کشورهای مصر و روسیه عنوان کرد و یادآور شد: در حرکت یک ضرب و دو ضرب به ترتیب وزنه های 195 و 228 کیلوگرم را بالای سر بردم و با احتساب مجموع موفق به کسب سه مدال طلا شدم.

عضو تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور مدال های طلا و نقره جوانان آسیا و نقره و برنز جوانان جهان در سال گذشته را از مهمترین افتخارات خود در جهان اعلام کرد.

قهرمان مسابقات وزنه برداری جوانان جهان با اشاره به اینکه کلیه اعضای تیم در پیروزی در این مسابقات سهیم هستند، اظهار داشت: دیگر اعضای تیم کشورمان در اوزان 62، 69 و 105 کیلو موفق به کسب مدال های برنز این رقابت ها شدند که در مجموع به مقام سومی جهان ایران در این مسابقات انجامید.

بهداد سلیمی در خصوص مسابقات آتی که درآن شرکت خواهد کرد، گفت: در مسابقات قهرمانی جهان بزرگسالان در کره جنوبی تا چند هفته آینده برای کسب مدال طلای این مسابقات شرکت خواهم کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.68 seconds.